نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: بانک ‌ها به جای آنکه در مسیر تولید باشند در مسیر ربا قرار گرفته ‌اند و جامعه را به این سمت ‌و سو می‌ کشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: بانک ‌های جامعه اسلامی باید اعتبارات خود را در مسیر رونق تولید قرار دهند نه اینکه محلی برای انباشت سرمایه باشند.
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه برخورد با فیش‌ های حقوق نجومی مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در برخورد با مظاهر فساد بوده است، افزود: تاکنون جدیت لازم برای برخورد با این مسئله در قوای سه ‌گانه دیده نشده و انتظار از مسئولان این است که در این زمینه از برخورد های سطحی پرهیز کنند.
ایمانی ادامه داد: آنچه در دین اسلام و سیره امیرالمومنین (ع) دیده می ‌شود این است پول در جامعه جریان یابد و این جریان باید در جهت کمک به تولید یا مستمندان باشد اما امروز بانک‌ ها در مسیر دیگری گام برمی‌ دارند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم استان فارس با ایجاد دو موکب بزرگ احمد ابن موسی (ع) سنگ تمام گذاشتند ادامه داد: شاهد بزرگترین تجمع انسانی در عراق هستیم که این نشان از همدلی مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه زیارت اربعین از جمله نشانه های مومن است که خوشبختانه مردم از آن سربلند خارج شدند تصریح کرد: این حرکت یک جریان و حادثه نیست بلکه تاریخ است و به آیندگان نیز سپرده می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار