تا صبح امروز؛

مشارکت 23 میلیون و 400 هزار خانوار در سرشماری

بر اساس اعلام ستاد سرشماری تا کنون 23 میلیون و 400 هزار خانوار در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند که 97 درصد خانوارهای کشور را در برمی گیرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد سرشماری کشور اعلام کرد: در اکثر مناطق کشور امروز 95/8/28 سرشماری به پایان می رسد ولی بنا به درخواست برخی از ستادهای سرشماری در شهرستانها، برای کمتر از 10 درصد ماموران سرشماری عملیات تکمیلی بویژه سرشماری از خانوارهای غایب ، سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395  تا پایان روز دوشنبه 95/9/1 ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، تاکنون 211 هزار خانوار غایب از طریق اینترنت اطلاعات خود را ثبت کرده اند در این مرحله ماموران سرشماری به تمام خانوارهای کشور مراجعه می‌کنند و از خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند، کد آماری را دریافت و وارد تبلت می‌کنند این درحالی است اگر خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده باشد، اطلاعات خانوار از طریق مصاحبه دریافت و وارد تبلت می‌شود.

لازم به ذکر است،خانوارهایی که موفق به شرکت در سرشماری اینترنتی نشده‌اند، باید به وب‌گاه سرشماری مراجعه و با کد خانوار غایب ثبت‌نام کنند یا با ستادهای سرشماری تماس بگیرند و به صورت تلفنی سرشماری شوند.

گفتنی است، ستاد سرشماری کشور استفاده از اینترنت را برای ثبت اطلاعات خانوارهای غایب توصیه کرد، خانوارهایی که کد آماری خود را گم کرده‌اند باید به وب‌گاه سرشماری قسمت بازیابی کد آماری مراجعه کنند، خانوارهای غایب نیز سریع برای ثبت نام اقدام کنند تا ماموران مجبور به مراجعه مجدد نشوند.

بر اساس اعلام ستاد سرشماری کشور تا کنون 23 میلیون و 400 هزار خانوار شامل 77 میلیون و 400 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند که 97درصد خانوارهای کشور را در برمی گیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار