پیام فیس بوکی " فیصل شایسته" کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان

فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه رسمی فیس بوکش، پیامی را از فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی افغانستان منتشر کرد.

پیام فیس بوکی کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه رسمی فیس بوکش ، پیامی را از فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی افغانستان منتشر کرده است.

شایسته با اشاره به وضعیت کنونی فوتبال افغانستان در این پیام خطاب به مردم افغانستان گفته است: میخواهم مثبت نگر بمانم و مثبت بی اندیشم، به دلیل اینکه همواره کلید موفیقتم همین بوده است.

شرایطی که قبل از دیدار با تاجیکستان داشتیم غیر مترقبه بود، گاهی اوقات چنین حالاتی پیش می آید. حتی در بالاترین سطح فوتبال جهان نیز یک تیم بایستی مسابقه ای را بدون مربی انجام دهد.

به عنوان یک کاپیتان مسوولیت ام مثبت اندیشیدن و مثبت نگهداشتن ذهن بازیکنان است. ما همواره در صدد رفتاری حرفه ای هستیم و ما همیشه اعلام داشته ایم که ما برای کشور و مردم مان توپ میزنیم، بنابرین مهم است که ما همیشه این گرایش خود را نه تنها در روزهای خوب بل در روزهای دشوار نیز نظیر همین بازی به نمایش بگذاریم.

بازی کردن برای ملت بزرگترین دستاوردی است که یک بازیکن می تواند به آن نایل آید. برای هر شخص افغان بازی کردن در تیم ملی و پوشیدن همان لباس سرخ رویایی بیش نیست. منظورم این است که پرچم افغانستان را در سکوی سخنرانی ببینی و بشنوی که جوانان افغان نامت را فریاد میزنند، افتخار و احترام. اینها چیزهایی اند که نمی توان با پول بدست آورد.

در سالهای اخیر ما معنی وحدت را به مردم بیانگر بودیم. در تیم ما از قومیت و اینکه اهل کجا هستیم،حرفی نیست. ما همه افغانهای غیور هستیم.

ما باید به تلاشهای مان ادامه بدهیم و من امیدوارم به زودی مربی جدید معرفی شود. مربیان زیادی آمدند و رفتند، ولی فوتبال همواره رشد کرد و بازیکنان بهتر از پیش شدند. من متوقع هستم که این روند چنانکه در گذشته رو به پیشرفت بود، همینطور رو به پیشرفت باشد.

در پایان نباید فراموش کرد که مردم همه روزه در حال تلف شدن هستند و با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند. به جایی اینکه بخاطر کارهایی که در دنیای فوتبال رخ می دهد ملول و محزون شویم، بیایید به آن عده از هموطنان مان فکر کنیم و برای آنها دست به دعا شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار