رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از نامزد پیروز انتخابات این کشور خواست به آتش اختلافات و تعصب ندمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اکثریت جمهوریخواهان و اقلیت دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا درباره دولت جدید این کشور اظهار نظر کردند.

پل رایان در نشستی خبری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: صبح امروز بود که جمهوریخواهان مجلس نمایندگان با مایک پنس معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا دیدار کردند.

وی تازه ترین اخبار درباره انتقال قدرت و اولویت های دولت جدید را به ما داد. گفتگویی که انجام شد بسیار گرم و مفید بود. مردم آمریکا به تغییر رای دادند و ما آماده ایم تا کار کنیم.

پل رایان افزود: اوایل این هفته بود که جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا، نامه ای را به دولت باراک اوباما نوشتند و از وی خواستند تا قبل از ترک دولت هیچ مقررات جدیدی را دنبال نکند. به یاد داشته باشید که این امر غیر معمول نیست.

در سال دوهزار و هشت دولتی که قرار بود سر کار بیاید درخواست مشابهی مطرح کرده بود. به طور سنتی مخالفت دو حزبی، با تصویب مقرراتی وجود دارد که در پایان کار یک دولت تحمیل می شوند. 

همچنین نانسی پلوسی رئیس اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: پیروزی دونالد ترامپ در رای الکترال و شکست خوردن وی در بخش رای مردمی، به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب می گوید که وی مسئولیت دارد تا مردم را دور هم متحد کند نه اینکه به آتش شعله اختلاف و تعصب بدمد.

اواخر امروز من با مایک پنس معاون رئیس جمهور منتخب دیدار خواهم کرد و امیدوارم که ما بتوانیم درباره عرصه هایی بحث و گفتگو کنیم که می توانیم همکاری سازنده داشته باشیم. ما مسئولیت داریم که به زمینه های اشتراک دست یابیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار