سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: جام حذفی، میدان رقابت‌ تیم‌ها برای رسیدن به آسیاست و امیدوار هستیم که ما عملکرد خوبی در آن به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط مسابقات جام حذفی و فرصتی که این مسابقات در اختیار تیم‌های مختلف می‌گذارد، اظهار داشت: همه تیم‌ها برای قهرمانی در این مسابقات به میدان می‌روند و تلاش می‌کنند که در دیدارهای خود پیروزی کسب کنند.

وی با بیان اینکه تیم ما بازی سختی مقابل ماشین‌سازی پیش‌رو دارد، ادامه داد: ما باید کاری کنیم که در این مسابقه بازیکنان آماده‌ای به زمین بفرستیم و در نهایت پیروز مسابقه باشیم. ذوب‌آهن در بازی فردا محرومی ندارد اما مهرداد قنبری به دلیل مصدومیت در مسابقه برای ما بازی می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به انگیزه بازیکنانش برای این دیدار گفت: بازیکنان تیم ما به خوبی بر این مسئله آگاهی دارند که شرایط مسابقات لیگ برتر با مسابقات جام حذفی تفاوت بسیاری دارد و تمرکز خود را به این مسابقه معطوف کرده‌اند.

وی درباره بازیکنان ملی‌پوش تیمش در این بازی گفت: رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن از امروز به تمرینات تیم ما اضافه شد و در صورتی که شرایط او مناسب بود، در مسابقه فردا به میدان خواهد رفت.

حسینی با اشاره به بازی تدارکاتی اخیر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اضافه کرد: دو تیم سپاهان وذوب‌آهن، تیم‌های همشهری هستند و در این مسابقه از بازیکنان خود استفاده کردند و امیدوار هستیم که در مسابقات مختلف به بهترین شکل از کیفیت یکدیگر استفاده کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.