شجاعی: ماشین سازی را دست کم نمی گیریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت : در حال حاضر تمام اعضای تیم برای بازی فردا آمادگی کامل دارند و تیم ماشین سازی را دست کم نمی گیریم.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛با اشاره به دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی تبریز که عصر فردا در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار می شود اظهار کرد:در حال حاضر تمام اعضای تیم برای بازی فردا آمادگی کامل دارند و ما نمی خواهیم تیم ماشین سازی را دست کم بگیریم.

وی افزود: همان طور که ملاحظه کردید تیم لیگ برتری فولاد خوزستان نیز امروز در برابر نفت و گاز گچساران حذف شد و تیم ما نمی خواهد ناکام بزرگ بعدی جام حذفی باشد،بنابراین با اینکه تیم ماشین سازی تبریز در فصل جاری لیگ برتر نتیجه مورد نظر هوادارانش را کسب نکرده اما تیمی قابل احترام است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همچنین در مورد حریفان آینده این تیم در جام حذفی در صورت صعود به مراحل بعدی گفت:تیم ما در صورت پیروزی برابر ماشین سازی با برنده تیم های گسترش فولاد تبریز و شهرداری ماهشهر بازی می کند و پس از آن نیز به احتمال زیاد باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز برویم،در حقیقت تیم ما در جام حذفی کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار