پنج هزار بسته فرهنگی بین زائران اربعین حسینی درپایانه مرزی چذابه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام عبدالرحمن جمال رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گتوند اظهار کرد: این بسته های فرهنگی شامل چفیه،تسبیح،صلوات شمار،کتاب های ادعیه، حدیث و خاطرات جبهه وجنگ و همچنین عکسهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که بین زائران اربعین حسینی و مواکب در پایانه مرزی چذابه توزیع شد.

وی افزود: در این بسته فرهنگی سعی شده است تا مهم‌ترین نیازهای زائران اربعین از جمله احکام این سفر معنوی در دسترس مخاطب قرار گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گتوند ادامه داد: توزیع ماسک های بهداشتی، کفش و دمپایی و دیگر اقلام بهداشتی در بین زائران اربعین حسینی را از دیگر خدمات انجام شده در پایانه مرزی چذابه از سوی این سازمان نام برد.

وی در پایان روضه خوانی و پاسخگویی به مسائل شرعی را از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گتوند افزود: برای زائران اربعین حسینی در این ایام بیان کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
مرز چزابه توسط سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم راه اندازی شد در زمان خدمت ایشان در سمت استاندار خوزستان و به دستور ایشان مین روبی دشت ازادگان نیز انجام شد البته مین روبی در گذشته هم بود ولی مرز چزابه ابتکار امیر حیات مقدم بود.