در سال جاری 8 میلیارد تومان اعتبار بر ای توسعه صنایع کوچک در کل استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان خطاب به فعالان صنایع کوچک، با بیان اقدامات حمایتی شرکت شهرک های صنعتی گفت: در سال جاری 8 میلیارد تومان اعتبار به صورت شناور در راستای توسعه صنایع کوچک در کل استان در نظر گرفته شده است.
محمد جواد بگی افزود: این اعتبار در استان شناور و هر منطقه ای که استعداد خوبی داشته باشد می تواند این کمک ها را دریافت کند.

وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برای نخستین بار در بحث شرکت در نمایشگاه های بین المللی، 50 درصد هزینه ها را تا سقف 5 میلیون تومان برای هر صنعتگر در قالب تورهای با نظارت شرکت شهرکها پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: شرکت شهرک های صنعتی، 80 درصد هزینه دوره های آموزشی که برای افراد و یا مدیران واحدهای صنعتی برگزار می شود را پرداخت می کند.
بگی افزود: اگر واحدهای صنایع کوچک دارای مشکلات فنی باشند در صورت مراجعه به فن بازار و بهره گیری از افراد دارای ایده و در نهایت عقد قرارداد با آنها، شرکت شهرک ها تا سقف 100 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای حل مشکلاتی چون تکنولوژی و بهینه سازی خطوط تولید، مصرف انرژی به آنها پرداخت می کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.