فینال مسابقات قهرمان کشوری رویینگ مردان؛

محمود پور: آلودگی هوا کیفیت رقابت ها را تحت تاثیر قرار داد

قهرمان رویینگ تک نفره جوانان گفت: باوجودیکه رقابت های قهرمانی کشور رویینگ در سطح خوبی برگزار شد، اما آلودگی هوا در پایین آوردن کیفیت این مسابقات نسبت به دوره های قبلی بی تاثبر نبود.

محمود پور: آلودگی هوا کیفیت رقابت ها را تحت تاثیر قرار داد
امیر حسین محمود پور در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از رقابت های فینال قهرمان کشوری رویینگ اظهار کرد: در هفتمین دوره رقابت های کشوری رشته رویینگ من  به عنوان نماینده هیات قایقرانی گیلان، در این مسابقات حاضر شدم ، رقابت های رشته رویینگ به میزبانی دریاچه آزادی امروز در سطح خوبی برگزار شد و خوشبختانه من نیز با توجه به تمریناتی که در این مدت انجام دادم توانستم به نتایج خوبی دست یابم.

اما وضعیت جوی نامساعدی که در تهران حکم فرما است و مشکلاتی که در حین رقابت به وجود آورد و لودگی هوای تهران در کیفیت رقابت بی تاثیر نبود، زیرا مسابقات رویینگ هوازی است و تنفس ما به مشکل می خورد، هرچند که در مجموع شرایط  برای همه یکسان بود.


محمود پور در خصوص سطح امکانات رویینگ در کشور تاکید کرد: پاروزنان با مشقت تمریتاتشان را در شهرستان ها انجام می دهند و امیدوارم امکانات بهتر شود، زیرا تجهیزات تمرین در شهرستانها بسیار ضعیف است اما در تهران شرایط این چنین نیست.

وی در خصوص اینکه هم اکنون جزو یکی از ملی پوشان این رشته است، افزود: تاکنون  ابلاغیه ای در خصوص حضور در تیم ملی برای من  نیامده است اما از ملی پوشان تیم جوانان محسوب می شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار