دیدار تیم های نفت تهران و شهرداری فومن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری پرگل نفتی ها همراه بود.

نفت تهران 0 - شهرداری فومن 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛شاگردان علی دایی از ساعت 14:15 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال شهرداری فومن رفتند.

استادیوم: 

تختی تهران


شهرداری فومن:

مصطفی زینعلی، سعید دلاور، سامان فرزام پور، مهیار نازی پور، محمد ازاد، مجتبی رستمی، محمد طالبی، حسن اشجاری، نیما پاکدل، محسن رحیمی و سید علی یحیی زاده
سرمربی: علی فلاح


نفت تهران: 

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایگور پراهیچ، ایمان مبعلی، فرید محمدزاده، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری
سرمربی: علی دایی


گل:


محمد قاضی موفق شد با توجه به پنالتی اعلام شده برای این تیم روی هند بازیکن نفت درون محوطه جریمه، اولین گل بازی را به نام این تیم کند.


 روی یک صحنه مشکوک، داور به سود نفتی ها پشت محوطه جریمه خطا اعلام کرد و این فرصت را میلاد فخرالدینی با ضربه ای دیدنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد.


مهاجم جوان نفتی ها با عبور از خط آفساید شهرداری فومن روی پاس زیبای محمد قاضی موفق شد گل سوم تیمش را در حالت تک به تک با دروازه بان به ثمر برساند.


میلاد فخرالدینی با ارسالی دیدنی درون محوطه جریمه پراهیچ را صاحب فرصت کرد تا این مدافع پیش تاخته با ضربه ای آکروباتیک گل چهارم این تیم را به ثمر برساند. 


نفت تهران 1 - شهرداری فومن 0

دقایق حساس:

 

دقیقه 22: هواداران حاضر در استادیوم در این لحظه منصور پورحیدری را تشویق کردند و یاد و خاطره اسطوره استقلال را زنده نگه داشتند.


دقیقه 33: میلاد فخرالدینی که در دیدار با نساجی مازندران نیز باعث درگیری در زمین شده بود، در این دیدار نیز با بازیکن حریف درگیری پیدا کرد که با دخالت کادر داوری و حسن اشجاری ماجرا خاتمه یافت.


دقیقه 54: بهترین موقعیت برای فومنی ها با ارسال دیدنی بازیکن این تیم از سمت راست و ضربه سر یحیی زاده همراه شد که این ضربه را فراهانی به زیبایی مهار کرد.


دقیقه 78: ضربه راه دور احمد آل نعمه با برخورد به تیرک دروازه شهرداری فومن به زمین بازگشت تا فرصت برای گلزنی دیگر مدافع نفتی ها از دست برود.

 

این دیدار با برتری 4 بر صفر نفتی ها به پایان رسید.


*هواداران ناراحت که به شدت از این موضوع هم عصبانی بودند، وارد ورزشگاه نشده و در آنجا دست به اعتراض زدند. در این حین حبیب‎الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران نزد طرفداران تیم شهرداری رفت و با آنها صحبت کرد که در پایان هواداران تیم شهرداری فومن رضایت داده و وارد ورزشگاه شدند.

*شیرازی به هواداران تیم شهرداری تأکید کرد با نصف قیمت بلیت می‎توانند بازی را تماشا کنند، اما آنها با پرداخت 10 هزار تومان بلیت خریده و وارد ورزشگاه شدند.

از درآوردن کفش قاضی تا هجوم هوادران فومنی به سمت داور

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار