رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌اردبيل گفت: حدود 125 ميليارد تومان به 87 طرح صنعتی در استان ‌در راستای حمايت از واحدهای توليدی راکد و نيمه‌فعال پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سيدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان اردبيل که در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد،‌ افزود: 87 طرح صنعتی در استان اردبيل تا به امروز با همکاری بانک‌ها از تسهيلات حمايتی برخوردار شدند که برای اين طرح‌های صنعتی 125 ميليارد تومان اعتبار پرداخت شده و بازرسی از 30 واحد نيز انجام گرفته است.

وی گفت: در ميان 30 واحد بازديد شده، 28 واحد صنعتی به فعاليت خود ادامه می‌دهند که تنها 2 واحد با وجود دريافت تسهيلات فعلا فعاليتی ندارند که با شروع به کار اين واحدها نيز اشتغالزايی انجام گرفته به طوری که در 14 واحد فعال شده، 193 نفر اشتغالزايی صورت گرفته است.

عاملی افزود: افزايش ظرفيت توليد واحدهای صنعتی با دريافت تسهلات حمايتی به طور حقيقی ايجاد شده و اشتغال 2 هزار و 500 نفر در واحدهای توليدی صنعتی استان اردبيل تثبيت شده است.

وی گفت: 138 طرح صنعتی ديگر نيز در محلسه عقد قرارداد با بانک‌های عامل قرار دارند که اميدواريم با همکاری بانک‌های استان اردبيل تسهيلات حمايتی برای اين واحدهای توليدی راکد و يا نيمه فعال نيز در استان اردبيل پرداخت شود تا شاهد رونق توليد و کاهش آمار بيکاری در استان اردبيل باشيم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.