معاون فرماندار تیران و کرون گفت: 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در سال جاری به متقاضیان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله بنهری، افزود: این تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، پرورش شترمرغ، اجرای طرح های کشاورزی از جمله ایجاد گلخانه و مشاغل زودبازده ارائه شده است.
وی اظهار کرد: افرادی که دارای مهارت خاص و طرح توجیهی مناسب برای ایجاد فرصت شغلی باشند با مراجعه به دستگاه های اداری از جمله جهاد کشاورزی، کار تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه های مرتبط با طرح می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
معاون فرماندار تیران و کرون ادامه داد:بسیج سازندگی سپاه شهرستان نیز از طرح های کشاورزی، مشاغل خانگی و پرورش شترمرغ و صنایع تبدیلی حمایت می کند و افراد جویای کار و داری مهارت می توانند به این مرکز برای دریافت تسهیلات نیز مراجعه کنند.
وی با اشاره به محدودیت اعتبارات برای ارائه تسهیلات بانکی گفت: با وجود محدودیت مالی بانک ها، ارائه تسهیلات بر اساس اولویت بندی و ظرفیت های خاص ارائه می شود.
بنهری با اشاره به تولید انگور و فراوری های انگور در تیران و کرون گفت: ایجاد کارخانه تولید شیره، کشمش و بسته بندی انگور در این عرصه ضروری است که با ورود سرمایه گذار و همکاری نهادهای مرتبط، بستر مناسبی برای اشتغال و برند سازی محصول انگور این منطقه فراهم می شود.
وی افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی تیران و کرون برای برند سازی محصول انگور شهرستان بحث و تبادل نظر و برای رفع موانع پیش روی این عرصه راهکارسنجی می شود که با ورود بخش خصوصی شاهد بسته بندی و صادرات محصول انگور و فراورده های آن خواهیم بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.