در اربعین حسینی 300 هیات مذهبی در همدان فعالیت میکنند.

فعالیت 300 هیئت مذهبی همزمان با اربعین حسینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رئیس سازمان تبلیغات شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار ما از فعالیت 500 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 300 هیئت برای اربعین حسینی فعال هستند.

حیدری افزود:  تعدادی از این هیئت ها به کشور عراق اعزام شده و در قالب مداحی و سخنرانی در حال خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا هستند .

این مسئول تصریح کرد : ساعت 9 صبح روز اربعین حسینی هم تجمع بزرگ عزاداری عاشقان حسینی را در میدان امام (ره) همدان خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در این ایام 11 ایستگاه صلواتی در شهرستان همدان با مشارکت هیئت ها، نیروهای مردمی و بسیج  به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

حیدری گفت: علاوه بر این، هیئت های پشتیبان هم با دراختیار داشتن 3 حسینیه به زائران اربعین حسینی در شرایط اضطراری  اسکان داده و خدمات رسانی می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اظهار داشت: از دهه آخرماه صفر217 روحانی  مبلغ در هیئت های شهرستان به مردم خدمت رسانی میکنند که ازاین تعداد 180 نفر روحانی بومی وتعداد 37 نفر ازاستان قم اعزام شده اند.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت روحانیون ومبلغین در قالب اقامه نماز، ،سخنرانی و مشاوره به افراد است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.