ایلام؛

نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در دهلران

فرماندارشهرستان دهلران ارائه پیشنهادهای قابل اجرا و راهکارهای عملیاتی را گامی مهم در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ارائه این چنین پینشهادهایی از سوی اعضای شورا نقش بسزایی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه دارد.

وی بر لزوم خروجی مثبت مصوبات شورا در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و افزود: اعضای شورا باید با احساس مسئولیت و تعهد مصوبات را دنبال و از ابزارها و دانش روز برای پیشگیری از مواد مخدر در جامعه استفاده کنند و آموزش ها و آگاهی ها باید منجر به تاثیر گذاری در کاهش اعتیاد در جامعه باشد.

فرماندارشهرستان  دهلران بر ضرورت ارائه پیشنهادهای قابل اجرا، کنترل مبادی ورودی و خروجی و برگزاری کلاس های آموزشی در جهت پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: ارائه آمار دقیق از معتادان، مقدار کشفیات و ارائه راهکارها نقش موثری در تصمیم گیری ها برای کاهش و پیشگیری از اعتیاد در جامعه دارد.

موسوی با اشاره به 220 کیلومتر مرز خاکی دهلران با کشور عراق افزود: با وجود تهدیدها در حوزه قاچاق کالا و جابجایی مواد مخدر، این شهرستان دارای کمترین آسیب ها در این حوزه ها است.

وی از دستگاه های حمایتی نیز خواست با تلاش و برنامه ریزی مانع آسیب ها در جامعه مخاطب و تحت حمایت خود شوند و در زمینه پیشگیری از اعتیاد اهداف و برنامه ها را با دقت پیگیری کنند.

در این نشست اعضا نیز نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه و بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص آسیب های مواد مخدر، برگزاری کلاس های آموزشی توسط دستگاه های فرهنگی، دانشگاه ها و آموزش و پرورش، اجرای مصوبات شورا و برگزاری  گفتمان های دینی با محوریت پیشگیری از مواد مخدر تاکید شد.
 






انتهای پیام/
برچسب ها: دهلران ، مواد ، مخدر ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.