رئیس هیأت کشتی آبادان از برگزاری دومین اردوی تیم کشتی آلیش بانوان خوزستان در آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسن مختاری آبادان گفت: دومین اردوی تیم آلیش بانوان خوزستان به میزبانی هیأت کشتی آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردو چهارم و پنجم آذرماه جاری در سالن کشتی مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی آبادان گفت: زمان برگزاری تمرینات این تیم از ساعت 10 صبح تا 13 و 16 بعدازظهر تا 19 عصر خواهد بود.

مختاری در تشریح برنامه‌های آتی این هیأت افزود: با همکاری ناحیه بسیج آبادان یک تیم به مسابقات قهرمانی بسیج استان خوزستان اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین اعزام‌های مختلفی را در راستای حضور تیم‌های هیأت کشتی آبادان به اردوهای مشترک در سایر شهرهای استان در پیش خواهیم داشت.

رئیس هیأت کشتی آبادان افزود: برگزاری چند دوره مسابقات چندجانبه با تیم‌های خارج از استان نیز در دستور کار این هیأت قرار دارد، همچنین یک دوره کلاس‌های کارگاهی تغذیه ورزشکاران ویژه خانواده‌ها و مربیان را برگزار خواهیم کرد.

مختاری گفت: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه عملی با حضور مربیان و نخستین جشنواره استعدادیابی کشتی با همکاری اداره ورزش و جوانان آبادان از دیگر برنامه‌های آینده این هیأت خواهد بود.

وی به اشاره به اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف افزود: حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استان، اعزام به مسابقات کشتی ساحلی خوزستان و برگزاری مسابقات کارکنان شرکت‌های پالایش و پخش وزارت نفت در آبادان از دیگر برنامه‌های آینده هیأت کشتی آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.