خانواده زنده یاد پورحیدری با درخواست باشگاه برای پوشیدن پیراهن مشکی در دیدار روز جمعه مقابل صبای قم مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال در نظر داشتند برای دیدار مقابل صبا آبی پوشان را به احترام زنده یاد منصور پورحیدری به زمین بفرستند اما این مسئله با مخالفت خانوده مرحوم پورحیدری مواجه شده است چرا که آنها اعتقاد داشتند منصور پورحیدری همیشه دوست داشت استقلالی ها را با پیراهن آبی ببیند.

به این ترتیب با توجه به نظر شجاعی و علی پورحیدری خانواده مرحوم پورحیدری قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال در ابتدای دیدار با پیراهن های مشکی برای گرم کردن به میدان بروند و پس از دقایقی و با شروع بازی با پیراهن های آبی رنگ در زمین حضور یابند.

علی پورحیدری درباره مخالفت خانواده پدر استقلال با پوشیدن پیراهن مشکی در دیدار مقابل صبا اظهار داشت: در هر صورت باید بگویم باشگاه استقلال از ما در خصوص پوشیدن پیراهن مشکی نظر خواست که ما این نظر مخالفت کردیم. پدرم همیشه استقلال را با پیراهن آبی دوست داشت و با بردهایش خوشحال می شد و من هم همین نظر را دارم.

وی ادامه داد: استقلال همیشه پیراهنش آبی بوده و آبی خواهد بود و به همین دلیل خیلی زیبا نیست با پیراهن مشکی به میدان برود.همه استقلال را با پیراهن آبی می شناسند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار