شیراز؛

اعلام تمهیدات ترافیكی روز اربعین حسینی

رئیس پلیس راهور فارس تمهیدات ترافیكی روز اربعین حسینی در كلان شهر شیراز را اعلام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس گفت: به منظور تسهیل در امر آمد و شد شهروندان و عزادارن اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین حسینی، تمهیدات ترافیكی در چند خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاء الدین حسین (ع) اجرا می شود.
وی ادامه داد: این مسیر ها از میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی،‌ تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت  سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)، سه راهی دروازه قصاب خانه به سمت حرم سید علاء الدین (ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر است.
رئیس پلیس راهور استان فارس از شهروندان در خواست كرد: از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده های ترافیكی مشخص شده در این روز خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
سرهنگ عباسی همچنین به رانندگان توصیه كرد: از توقف در مسیر های مشخص شده خودداری و با توجه به استقبال گسترده مردم و خطرات ترافیکی مراقب تردد عابرین پیاده باشند.
وی از مسئولان هئیت ها نیز درخواست كرد: به منظور تسهیل در آمد و شد وسایل نقلیه، نصب داربست و ایجاد ایستگاه های صلواتی به گونه ای انجام شود كه مشكلی برای سطح سواره رو و پیاده رو و دیگر مشكلات ترافیكی برای عابرین عزادار و وسایل نقلیه فراهم نشود و در هنگام پخش نذورات نیز طوری برنامه ریزی شود كه از ایجاد گره های ترافیكی جلوگیری شود.
رئیس پلیس راهور استان فارس همچنین درخواست كرد؛ هر هئیت افرادی را به عنوان همیار پلیس با لباس مرتب و كاور مخصوص تعیین کند تا با كمك عوامل راهور در روانی ترافیك انجام وظیفه كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار