علیزاده خبر داد

نورپردازی پل های میثم تمار و پل امام حسین(ع) در شهر کربلا

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب 17 پایه ابر پرچم مرتفع 50 متری در محور نجف تا کربلای معلی و اطراف بین الحرمین در شهر کربلا و نورپردازی پل‌های میثم تمار و پل امام حسین(ع) در شهر کربلا خبر داد.

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این مطلب در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در شهرهای نجف و کربلا در اربعین حسینی اظهار داشت: 17 پایه ابر پرچم مرتفع 50 متری در محور نجف تا کربلای معلی و اطراف بین‌الحرمین در شهر کربلا نصب شد، همچنین پاکسازی شارع امام خمینی(ره) و نورپردازی پل‌های میثم تمار و پل امام حسین(ع) در شهر کربلا نیز از جمله اقدامات این سازمان است.

وی افزود: 50 اصله نخل در مسیر نجف تا کربلا و 72عدد کتل بلند نیز در شهر نجف اشرف در میدان ساحت الزهرا(س) و مسیر نجف تا کربلا جانمایی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به تجهیز لوازم روشنایی خیابان امام خمینی(ره) در شهر نجف اشاره کرد و گفت: به همت این سازمان تصاویر شهدا در مسیر نجف تا کربلا نصب گردید.

علیزاده تصریح کرد: 40 عدد سرویس بهداشتی پرتال 4 تا 6 چشمه در مسیر نجف تا کربلا راه‌اندازی شده است، همچنین  34 عدد المان نوری مزین به اذکار متبرکه در مسیر نجف تا کربلا، 7 عدد المان نوری لبیک یا حسین(ع) روی پل‌های سواره رو، 10 عدد المان مذهبی حجمی در شهر کربلا و نجف و 46 عدد مبلمان شهری در شارع امام خمینی(ره) شهر نجف جانمایی و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شست و شو و پاکسازی خیابان‌های اصلی منتهی به حرم در شهر کربلا، شست و شو و رنگ آمیزی جداول شارع امام خمینی(ره) به طول 50 کیلومتر، شست و شو و خط کشی ترافیکی شارع امام خمینی(ره) به طول 28 کیلومتر و تجهیز و نصب علایم راهنمایی و رانندگی LED خورشیدی شارع امام خمینی(ره) از جمله اقدامات این سازمان در شهرهای نجف و کربلا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار