خدمات درمانی تأمین اجتماعی برای زائران عتبات عالیات فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت : با توجه به نزدیکی اربعین حسینی ، سازمان تأمین اجتماعی با تمامی امکانات درمانی خود در مسیر حرکت زائران تا نقطه صفر مرزی آماده ارائه خدمات درمانی به زائران است .

علی اصغر داد خواه افزود : تعداد زیادی از بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی به قصد زیارت سالار شهیدان در اربعین حسینی به عتبات عالیات می شتابند و در صورت نیاز امکان استفاده آنان از خدمات درمانی تأمین اجتماعی در طول مسیر فراهم شده است.

وی گفت : بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی ، در این سفر نیز دفترچه بیمه خود را همراه داشته باشند تا در صورت نیاز امکان دسترسی و استفاده آنان از خدمات مناسب درمانی فراهم شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود : سازمان تأمین اجتماعی در مرز بین المللی مهران به عنوان مهمترین گذرگاه عبور زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بیمارستان صحرایی دائر کرده است و روزانه هزار بیمار در بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران پذیرش می‌شوند.

این بیمارستان از ۲۲ آبان تا ۴ آذر ماه سال جاری به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران برپا است.

این بیمارستان صحرایی شامل بخش های مختلفی همچون اورژانس، دندان پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان و اطفال است .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.