فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری یک تبعه بیگانه که با هویت و مدارک جعلی اقدام به احداث داروخانه و فروش دارو به مدت 15 سال می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هویت و مدارک جعلی بوده و تحت تعقیب نیز است اقدام به فروش دارو در ایرانشهر می‌کند موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: ماموران پلیس در تعاقب اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی محل اختفای این فرد را در یکی از مناطق ایرانشهر شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات اولیه از متهم و مواجه شدن با مستندات محکم پلیس، داروساز قلابی که جز اتباع بیگانه نیز بوده به راه اندازی داروخانه بدون مجوز و فروش دارو به مدت 15 سال به شهروندان اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی مدارک هویتی و اوراق جعلی متعلق به این فرد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه این فرد پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و بر خورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار