اصفهان؛

دیدار220 جانباز و آزاده اصفهانی با رهبر معظم انقلاب

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: 220 جانباز و آزاده اصفهانی امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی قریشی  با اشاره به سالروز حماسه و ایثار اصفهان اظهارکرد: شهدای حماسه‌ساز 25 آبان در طول دوره دفاع مقدس ایستادن در مقابل دشمن را به ما آموختند.

وی افزود: 360 نفر از خانواده‌های ایثارگران استان اصفهان در سالروز بزرگداشت 25 آبان ماه 61 به همراه سایر اقشار امروز(چهارشنبه) به دیدار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شرف‌یاب شدند تا با ایشان تجدید میثاق کنند و از آرمان‌های امام(ره) و شهدا محکم‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف اجتماعی صیانت و مراقبت کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اعزام 3 هزار و 500 نفر از مردم اصفهان جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: از این میان 360 نفر از جامعه ایثارگری استان اصفهان هستند.

وی ادامه داد: 220 جانباز 70 درصد، جانباز قطع نخاعی و آزاده و همچنین 140 تن از مادران، همسران و فرزندان شهدا از جامعه ایثارگری استان اصفهان امروز(چهارشنبه) در آستانه اربعین حسینی برای این دیدار اعزام شدند.

قریشی عنوان داشت: نظام اسلامی و خون پاک شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم جهان را به سکوت واداشت، ایثار مردم اصفهان و مقاومت خانواده‌های شهدا فتح‌الفتوحی همچون پیروزی‌های گذشته در مقابل دشمن است که باید از آن حفاظت کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار