کرمان؛

همایش رفتارهای اعتیادی وپرخطر کودکان

اولین همایش ملی رفتارهای اعتیادی و پرخطر در کودکان و نوجوانان در محل سالن اجتماعات بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان آغاز شد.

همایش رفتارهای اعتیادی وپرخطر کودکانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دبیر علمی این همایش گفت: در این همایش سه روزه که با سخنرانی پیشکسوتان روانشناسی ایران همراه است به مباحث علل، شیوع و راه‌های درمان و پیشگیری رفتارهای اعتیادی و پرخطر در کودکان و نوجوانان پرداخته می‌شود.


دکتر مهین اسلامی گفت: 250 نفر از روانپزشکان، روانشناسان بالینی و سلامت، پزشکان عمومی، متخصصان کودک و نوجوانان، متخصصان مغز و اعصاب، مددکاران اجتماعی و روان‌پرستاران در این همایش شرکت دارند.

وی افزود: حدود 30 سخنرانی برای سه روز همایش در نظر گرفته شده و 50 مقاله نیز در قالب پوستر ارائه می‌شود.

دکتر اسلامی عنوان کرد: در این همایش از پیشکسوتان روانپزشکی ایران در زمینه بهداشت روان دکتر حسن ضیا‌ء‌الدینی، دکتر احمد محیط، دکتر محمدتقی یاسمی و دکتر محمد شادروان تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر علمی نخستین همایش ملی رفتارهای اعتیادی و پرخطر در کودکان و نوجوانان با اشاره به برپایی غرفه‌هایی از شرکت‌های دارویی در حاشیه این همایش گفت: همچنین غرفه‌ انجمن اوتیسم ایران مرکز کرمان در این همایش دایر است و کارگاهی برای والدین این گروه از کودکان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.