فعالیت رسمی تشکل پیام آوران ایثار استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس گفت: دوران دفاع مقدس میراثی گرانبها است که حفظ، ترویج و نشر آن به نسل های آینده با هر ابزاری چه با قلم، گفتار و عمل یک ضرورت است.
وی افزود: جانبازان، ایثارگران آزادگان و خانواده های شهدا از جمله اعضای تشکل پیام آوران ایثار هستند که با گذراندن دوره های تخصصی روایتگری به عنوان راویان واقعی آن دوران فعالیت می کنند.
راهی ادامه داد: از بین 70 نفر علاقمند، 50 نفر با گذراندن دوره های مقدماتی و تکمیلی در قالب این تشکل انتخاب شده اند تا در مدارس، دانشگاه ها، کاروان های راهیان نور و محافل به روایت آن دوران بپردازند.
یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: روایت کردن یکی از شروط حفظ امانت و روایتگری واقعی از صحنه حوادث و رویداد ها است.
یارنسب با بیان اینکه وقایع دوران دفاع مقدس یک روی سکه است و روی دیگر آن پیام رسانی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران است، تصریح کرد: جانبازان، ایثارگران، آزادگان که خود درد های اسارت و وقایع دوران دفاع مقدس را با همه وجود درک و لمس کرده اند بهترین و واقعی ترین راویان آن دوران هستند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار