همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان البرز 4 طرح عمرانی مهم با حضور نماینده ویژه دولت تدبیر و امید در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری می رسد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان البرز 4 طرح عمرانی مهم با حضور نماینده ی ویژه دولت تدبیر و امید (حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور) در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری می رسد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهور در ساوجبلاغ برنامه ریزی خوبی را برای حضور مردم در مرکز استان البرز انجام داده اند گفت: فرمانداری، شهرداری، بخشداریها و مردم خوب استان البرز آماده استقبال بی نظیر از رئیس جمهور محبوب کشورمان هستند.

وی گفت: بعد از دیدار مردمی رئیس جمهوری در ورزشگاه مخابرات کرج، نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان ساوجبلاغ عزیمت خواهند کرد و بعد از تکریم و احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس به دیدار خانواده شهیدان محمد، رضا و موسی کرمیار خواهد رفت. و پس از آن پروژه تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد که با عتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال توسط دولت هزینه شده است، به بهره برداری می رسد و منبع آب بزرگی برای کشاورزی و فضای سبز شهرداریها مهیا خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح یک کارخانه بزرگ صنعتی در شهر هشتگرد خبر داد و گفت:
کارخانه افزا آزما که کنتور برق دیجیتال تک فاز و 3 فاز تولید می کند با ایجاد اشتغال برای 500 نفر با اعتبار 270 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و 80 درصد بازار کشور را پوشش خواهد داد و توسط معاون حقوقی رئیس جمهوری در سفر استانی به بهره برداری خواهد رسید.

پالیزگیر افزود: افتتاح فاز اوّل بیمارستان فرهنگیان هشتگرد با اعتبار 110 میلیارد ریال سومین پروژه قابل افتتاح این شهرستان توسط نماینده دولت تدبیر و امید خواهد بود.

وی گفت: کلنگ اجرایی گازرسانی به دو روستا گلین رود و سیبستان از دیگر طرح¬های اجرایی روز چهارشنبه است که در بخش چندار ساوجبلاغ انجام می شود.

در پایان این سفر نشست شورای اداری این شهرستان با حضور نماینده ویژه رئیس جمهوری تشکیل خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: به برکت حضور ریاست جمهوری در استان البرز درخواست¬هایی از سوی فرمانداری با مشورت کارشناسان و مدیران شهرستانی در جلسات مکرر آماده شده و تقدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور خواهد شد.

پالیزگیر در پایان گفت: کرامت مردم استان در این سفر حفظ شده است و مثل گذشته نیاز به نامه مکتوب نیست و مردم از امروز میتوانند با فعال شدن خط تلفن 111 درخواست خود را با مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در استان مطرح نمایند و در اسرع وقت با کد رهگیری که دریافت میکنند پیگیر نامه خود باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار