سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان معتقد است؛ حمایت های رئیس فدراسیون وزنه برداری باعث قهرمانی تیم جوانان در آسیا و جهان شد.

قهرمانی  جوانان بخاطر حمایت های رییس فدراسیون بودوحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛گفت: وزنه برداران تیم جوانان در چهار وزن دوم حضور داشتند و رقابت در بعضی اوزان خیلی نزدیک بود.

وی ادامه داد: نفرات جدیدی در تیم جوانان برای مسابقات آسیایی حضور پیدا کردند و طبق پیش بینی هم بالاتر از توانایی خود وزنه زدند. بعضی از ملی پوشان نیز بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدند، به طور مثال رضابیرالوند و امیرحسین فضلی با مصاف حریفان خود در مسابقات جهانی که چند ماه قبل، مقام آورده بودند را در رقابت های آسیایی مغلوب کردند.

ربیعی در خصوص زحماتی که برای آماده سازی تیم ملی جوانان صورت گرفت، تاکید کرد: اردوی تیم ملی جوانان از سال گذشته به طور منظم برگزار شد. زحمات مسئولان فدراسیون برای دو قهرمانی تیم ملی جوانان در رقابت های آسیایی و جهانی به ثمر نشست و تیم توانست در مسابقات قهرمانی آسیا 7 طلا، 8 نقره و 7 برنز بدست بیاورد.

وی ادامه داد: دکتر مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری همیشه حامی تیم جوانان است و با تشویق و حمایت خود باعث شد تا دو قهرمانی را بدست بیاوریم. 

ربیعی خاطرنشان کرد: این مسابقات برای فدراسیون جهانی بسیار مهم و حیاتی بود تاجاییکه ماموران آزمایش دوپینگ در هتل محل اقامت وزنه برداران حضور پیدا کردند و نمونه ادار و آزمایش خون از شرکت کنندگان گرفتند. به طور حتم این عملکرد فدراسیون جهانی وزنه برداری باعث می شود تا دوپینگ به کلی از وزنه برداری ریشه کن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار