مراسم دانش‌آموختگي مرزبانان کشور که در يادمان شهداي هويزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،استاندار خوزستان در مراسم دانش‌آموختگي مرزبانان کشور گفت: مهم‌ترين وظيفه مرزبانان حفاظت از مرزها و حريم مقدس کشور و عدم اجازه تجاوز دشمنان به حريم مقدس جمهوري اسلامي است.

غلامرضا شريعتی در این مراسم مهم‌ترين وظيفه مرزباني را حفاظت از حريم مرزها و مقابله با هرگونه تجاوز دانست و گفت: شناسايي و دفع تجاوز دشمنان اقدامي بسيار حائز اهميت است که بحمداله مرزبانان ما به خوبي وظيفه خود را انجام مي‌دهند.

وي در ادامه به نقش مرزباني ناجا در مبارزه با کالاي قاچاق اشاره و بيان کرد: کالاي قاچاق سمي مهلک براي اقتصاد و توليد ملي است و عرضه توليدات داخلي را در تنگنا قرار مي‌‌دهد.

شريعتي با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي، مبتني بر توليد و متکي به مردم است که موجب رشد ثروت و افزايش سرمايه مي‌شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتي مي‌تواند موجب رونق اقتصادي و امنيت بيشتر شود، که مرزبانان شجاع با تلاش در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق ضامن تحقق اين شعار بوده و در اين راستا نقشي بي‌بديل و بي‌نظير دارند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار