به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بهرام باقریدر گردهمایی کارشناسان تعاون و امور رفاهی با اشاره به بررسی و پرداخت خسارت به سه هزارو 400 پرونده بیمه فرهنگیان استان لرستان ،افزود : مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و انجام امور فرهنگیان در کوتاهترین زمان ممکن راهبرد و ماست و کسب رتبه اول کشور در شاخص مشتری مداری بهترین گواه این مدعاست .
وی به حذف فرانشیز بیمه گواهینامه رانندگی فرهنگیان اشاره کرد و گفت : بیمه معلم در این حذف و خدمت مطلوب تر به جامعه فرهنگیان پیشتاز است .
باقری از آمادگی شرکت بیمه معلم برای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات ارنده فرهنگیان خبر دادو افزود : بیمه معلم تمام تلاش خود را معطوف خواهد کرد تا خدماتی شایسته را ارائه دهد و برای کیفی تر کردن این خدمات از هرگونه نظرو پیشنهاد سازنده استقبال خواهد کرد.
انتهای پیام/ف