کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست دی امسال به میزبانی محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان روزهای 5 و 6 دی امسال در مجتمع نفت محمودآباد برگزار می شود.

این کنفرانس به همت اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان مازندران و با همکاری شورای فنی استان استانداری مازندارن ، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت ، اداره کل حفاظت محیط زیست،اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بابل و شرکت شهرک های صنعتی مازندران برگزارمی شود.

این رویداد علمی با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه و شهرسازی ،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزیر بهداشت ،رئیس سازمان محیط زیست کشور ، مقامات استانی ، صاحب نظران، اساتید ، نخبگان و کارشناسانبرگزار خواهد شد.

بهداشت ، ایمنی ،محیط زیست، قوانین و مقررات ،ارزیابی اقتصادی و اجتماعی ،مدیریت و تحلیل ریسک ، ارتقای اگاهی های عمومی ،مصالح و فناوری های نوین ، اقلیم و خاستگاه و پدافند غیرعامل محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می دهند.

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کنفرانس و ارسال مقالات می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.hse-inbr.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار