فرماندار بیله سوار گفت: در دو ماه اخیر 826 بطری انواع مشروبات الکلی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال از کامیون اتباع آذری در گمرک مرزی این شهرستان کشف و امحا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیله سوار افزود: در این مدت همچنین 80 هزار نخ سیگار قاچاق ،160 حلقه سی دی غیرمجاز ، دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز ، 17 هزار و 400 دلار ارز قاچاق و 594 کیسه کود شیمیایی غیراستاندارد توسط ستاد هماهنگی قاچاق کالا و ارز این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه اگر فرهنگ تولید ، فرهنگ مصرف ، فرهنگ استفاده کردن از فرصت ‌ها ، فرهنگ تبدیل تهدیدها به فرصت ساماندهی نشود نمی ‌توانیم به یک اقتصاد پویا دست یابیم، بیان کرد: رونق تولید در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است.

فرماندار بیله سوار گفت: در معرفی و تبلیغات کالاهای داخلی باید بیشتر کار شود ، تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه که باید و شاید تبلیغ نمی شود و مردم نیز آگاهی از تولیدات داخل ندارند.
حلیم بر لزوم تلاش جمعی در بحث مبارزه با کالا و ارز تاکید کرد و افزود: یکی از راه های مبارزه با قاچاق خرید نکردن کالاهای خارجی در بازار است و باید با فرهنگ ‌سازی و تبلیغات مداوم مردم به خرید کالای تولید داخل رغبت بیشتری پیدا کنند که این در واقع حمایت از تولیدات داخل کشور است ، البته تولید کنندگان هم باید کیفیت کالاهای تولیدی خود را بالاتر ببرند و در بازار جهانی رقابت کنند.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، کشف ، امحا ، مشروبات ، الکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.