وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جلسه ای با مسئولان تامین اجتماعی و هماهنگی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتم در آینده نزدیک اخبار خوشی را در این حوزه به اطلاع شما خواهم رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیدرضا صالحی امیری ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چذابه برای حل مشکل بیمه خبرنگاران اظهارداشت: در زمینه بیمه اصحاب فرهنگ و هنر از جمله هنرمندان و روزنامه نگاران و همچنین اصحاب هنر در مجموع ما در شرایط فعلی 18هزار و 700 نفر را تحت پوشش بیمه داریم.

وی افزود: از این تعداد بیش از 6هزار نفرشان بیمه تکمیلی دارند در شرایط فعلی حدود 12هزار نفر نیز در نوبت بیمه هستند که با برنامه ریزی‌هایی که داشتیم و در روز گذشته نیز جلسه ای با مسئولان تامین اجتماعی و هماهنگی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتم ان‌شا الله در آینده نزدیک اخبار خوشی را در این حوزه به اطلاع شما خواهم رساند.

 صالحی امیری گفت: مسئولیت و رسالتی که رئیس جمهور به اینجانب واگذار کردند افزایش میزان سرعت و نشاط حرکت فرهنگی در جامعه است که اینجانب با اعلام برنامه‌هایی که در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان ملت داشتم برنامه‌ای را آغاز کردم و ان شاالله در آینده نزدیک در دیدار با اصحاب رسانه به اطلاع ملت ایران خواهم رساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.