رئیس پلیس راهور ناجا از سهم 40 تا 45 درصدی تردد زائران از مرز مهران خبر داد.

سهم 45 درصدی ترددها از مرز مهران/ کاهش تصادفات در ایلام و خوزستان نسبت به سال گذشتهسردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌گفت: بیش از یک میلیون زائر از مرزها به سمت عراق عبور کردند که بخشی از سفرها هوایی بوده و بر اساس آمار 40 تا 45 درصد زائران از مرز مهران، 33 درصد از مرز شلمچه و 21 درصد از مرز چزابه خارج شدند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان در حین رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند، افزود: رانندگان در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و به ازای 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند تا منجر به حوادث ناگوار نشود. چرا که در هفته گذشته تعدادی از زائران به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته تصادفات در ایلام و خوزستان در مقایسه با اربعین حسینی سال گذشته کاهش یافته است.

سردار مهری گفت: تعدادی از زوار به دلیل نداشتن مدارک اجازه عبور از مرز را نداشتند و به شهر خود بازگشتند، بنابراین از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورتی که مدارک لازم از جمله گذرنامه و روادید را ندارند عازم این سفر نشوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار