تفاهم نامه بکارگیری مسئول ایمنی در کارگاه های ساختمانی استان مازندران امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در این جلسه گفت: آيين نامه بكار گيری مسوولین ايمنی در كارگاه ها به منظور ارتقای سطح ايمنی و نظام مند نمودن بكارگيری افراد شايسته و واجد صلاحيت در زمينه ايمنی و پيشگيری ازحوادث ناشی از كار و برای صيانت از نيروی انسانی و منابع مادی كشور تدوين شده است.

وی افزود: شناسايي خطر، ارزيابی ريسك، بازرسی مستمر از فرآيند انجام كار و شرايط كار كارگران كارگاه ، ثبت آمار حوادث ناشی از كار، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با ايمنی، نيازسنجی،نظارت برخريد، آموزش، تحويل و استفاده از وسايل حفاظت فردی از مهمترین وظایف مسئولین ایمنی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و داشتن مدرک فنی مطابق با دستورالعمل از ضروریات در شرايط صدور تاييديه براي فعاليت مسوول ايمني می باشد.

محسن قربانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز در این جلسه گفت: کنفرانس ملی HSE در روزهای 5 و 6 دی ماه امسال در مجتمع نفت محمودآباد با حضور مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار