نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : خدمات علامه طباطبایی (رض) به اسلام و جامعه اسلامی ، این عالم فرزانه را تبدیل به یک افتخار برای امت اسلامی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری  امروز در دیدار با دست اندرکاران برگزاری همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی، افزود : سبقه  تالیفی و تحقیقی علامه طباطبایی و همت وی به برگزاری کلاس های تفسیر و فلسفی متعدد موجب شد نه تنها جامعه  اسلامی بلکه بسیاری از جوامع علمی جهان از ژرفای مباحث اسلامی بهره مند شدند.
امام جمعه تبریز : علامه طباطبایی ، افتخار جهان اسلام

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان به برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: برگزاری مجالس علمی مزین به نام علامه طباطبایی مصداق بارز تعظیم شعائر دینی و تجلیل از چهره های شاخص است.
 دبیر علمی همایش ملی علامه طباطبایی هم در این دیدار  با اشاره به شرکت هزار و ۵۰۰ نفر در همایش برگزار شده در دانشگاه سهند گفت :از این تعداد هزار نفر از مجامع حوزوی و دانشگاهی استان و مابقی از دانشجویان دانشگاه سهند بودند .
حجت الاسلام  رحیم شاهدی با بیان اینکه از سال ۹۲ و با همت برخی از اساتید ارزشی سلسله برنامه هایی در خصوص عملیاتی سازی اسناد بالا دستی شروع شده است خاطرنشان  کرد: مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی سهند در آینده نیز برنامه هایی از قبیل اسلامی سازی دانشگاه را با جدیت هرچه تمام پیش خواهد برد.

در این دیدار از مسئولان برگزاری همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی تجلیل شد .


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.