کارگاه آموزشی مدیریت استرس در اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای آموزش حفاظت از بهداشت روانی کارکنان برگزار شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد علی غفاری در این کارگاه آموزشی حفظ بهداشت روانی کارکنان را یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: توجه به مسائل روحی و روانی در نحوه ارائه‌ خدمات به شهروندان نمود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی سازمانی و مدیریت استرس، شرایط را برای ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوب به شهروندان و مشتریان مهیا کرد.

غفاری با اشاره به تأثیر استرس شغلی بر زندگی کارکنان و نحوه ارائه خدمات افزود: مدیران باید عوامل مرتبط با رضایت‌مندی شغلی را یافته و در جهت پیشرفت و ارتقای سطح کارایی کارکنان مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه ایجاد محیط کاری پر نشاط و به دور از استرس سبب می‌شود تا فرایند امور اداری با سرعت و سهولت بیشتری صورت گیرد ادامه داد: مدیران باید به کارکنان خود در به کارگیری راهکارهای عملی در جهت افزایش قدرت تحمل و صبر یاری رسانند تا از این طریق در راستای سالم سازی محیط کار و ارتقای بهداشت روانی سازمان خود حرکت کنند.

شیرعلی خرامین استاد روانشناسی دانشگاه یاسوج دراین کارگاه با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت روانی کارمندان گفت: توجه به شاخص‌های روحی و روانی سبب می‌شود تا کارکنان با درک متقابل از یکدیگر، شرایط کاری مساعدی را برای خود ایجاد کنند که این روند در زندگی روزمره نیز آثار مثبتی به جا می‌گذارد.

کارگاه آموزشی مدیریت استرس با موضوع بررسی مفاهیم بهداشت روانی استرس، اضطراب و نشانه‌های آن در کارکنان هرساله از سوی امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.