فرماندار بم گفت: یک میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای نوسازی، تکمیل و تجهیز مدارس در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا اشک افزود: درست است این میزان اختصاص داده شده اما این اعتبارکافی نیست و مردم باید به این موضوع ورود پیدا کنند، زیرا سرنوشت فرزندان خود را به سوی آیندهای بهتر رقم میزنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز بم به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از زلزله نیست، زیرا هم دانشآموزان و هم معلمان بهترین عزیزان خود را از داده اند.

اشک تصریح کرد: در آموزش و پرورش مشکلاتی وجود دارد، اما قانون هم وجود دارد و به مر آن عمل میشود.

وی گفت: تنبیه بدنی مطابق قانون آموزش و پرورش خلاف است و معلمان باید از طریق دیگر و محبت فرد خاطی را ارشاد کنند.

اشک اقدام خوب دولت در تغییر وزیر آموزش و پرورش و آمدن آشتیانی که پشتوانه دولت و رأی اکثریت مجلس را یدک میکشد، حائز اهمیت دانست و افزود: آشتیانی میتواند بازوی قوی برای این وزارت باشد و از مشکلات آن بکاهد.

فرماندار بم با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت خیران در شهرستان استفاده بیشتری کنیم، خاطرنشان کرد: استاندار کرمان طی مدت یک سال مدرسه شهید فولادی را به بهرهبرداری رساند.

وی تصریح کرد: در زمینه مدارس کانکسی گزارشهای مکتوب و مصور به مسئولان کشوری و استانی ارائه و بر همین اساس اعتباراتی مصوب شده هر چند هنوز به دست ما نرسیده است، اما بخشی از مشکلات را رفع میکند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اعتبار ، مدارس ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.