استاندار خوزستان گفت: تا این لحظه هیچ مشکل خاصی برای زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه و چزابه پیش نیامده است. 


مشکل خاصی برای تردد زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه و چزابه وجود نداردغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تردد زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه و چذابه گفت: خوشبختانه تردد زائران از نقاط مرزی ادامه دارد و گیت‌های ورود و خروج به صورت شبانه‌روزی فعال است.
 
وی افزود: زائران از مرز شلمچه و چذابه عبور می‌کنند که البته بیشترین میزان تردد از مرز شلمچه صورت می‌گیرد. باید گفت تا این لحظه هیچ مشکل خاصی برای زائران پیش نیامده است. 

استاندار خوزستان یادآور شد: روزانه 100 هزار پرس غذا به زائران توزیع می‌شود.

استاندار خوزستان افزود: تمهیدات قابل توجهی برای زائران اربعین در نظر گرفته شده و مواکب و پارکینگ‌های بسیاری در مرز چذابه و شلمچه قرار دادیم.

شریعتی با بیان اینکه خوشبختانه جاده‌های تردد زائران 4 بانده شده ادامه داد: کلیه امکانات مورد نیاز در جهت تامین خدمات برای زائران در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: حدودا 650 هزار نفر از مرز خوزستان عبور کردند. ظرفیت مرزهای استان خوزستان به گونه‌ای است که می‌توان دو برابر جمعیت کنونی را از مرزها عبور داد.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: از مرزهای دوگانه خوزستان روزانه 90 الی 100 هزار زائر عبور می‌کند اما شرایط به گونه ای است که می‌توانیم 200 هزار زائر را از مرزهایمان عبور دهیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار