رئيس پليس آگاهی استان هشدار داد: افرادی شياد، با تماس تلفنی و اعلام اينكه شما برنده راديويی كمك هزينه اعزام به كربلای معلی و اماكن زيارتی شده ايد ، حساب افراد را خالی می كنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ  جعفر رحمتی  با هشدار به اين شيوه از كلاهبرداري گفت : افراد شياد تماس تلفنی با شهروندان برقرار و اعلام مي كنند كه از راديو تماس گرفته و شما برنده كمك هزينه اعزام به كربلای معلی و اماكن زيارتی شده ايد.
رحمتی با بيان اينكه اين افراد با ترفندهای مختلف طعمه های خود را مجاب مي كنند كه به گفته های آنان توجه كرده و تلفن را قطع نكنند گفت : كلاهبرداران شهروندان را پای دستگاه عابر بانك كشانده و اعلام می كنند برای اطمينان ، حساب خود را چك، تا از واريز وجه كمك هزينه زيارتي مطمئن شوند.
وی خاطر نشان كرد : اين افراد با اين شيوه از مبلغ موجودی حساب طعمه های خود مطلع وسپس درخواست مي كنند چند كد هشت رقمی را از طريق دستگاه عابر بانك وارد، تا كمك هزينه اعزام به مراكز زيارتی و كربلای معلي به حساب آن ها واريز شود .
سرهنگ رحمتی گفت: اين افراد شياد، معمولا روز های تعطيل را برای اجرای نقشه هاي خود انتخاب مي كنند تا امكان پيگيری موضوع با تاخير مواجه شود .
 رئيس پليس آگاهي استان زنجان تصريح كرد : كد های اعلامی توسط افراد شياد، در واقع يك شماره حساب واريزی و ديگری مبلغ واريزی است .
وی با اعلام اينكه افراد شياد با اين شيوه حساب افراد را خالي مي كنند، از شهروندان خواست ضمن هوشياری به اين شيوه از كلاهبرداری، از هرگونه اقدام خوداری و مراتب را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کربلا ، کلاهبرداری ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.