معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 156 در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد.


استمرار هوای تهران روی خط قرمز / هوای ناسالم پاییزی پایتخت نشينان به دوازدهمین روز رسیدمحمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت کیفی هوای امروز (دوشنبه) پایتخت‌نشینان، اظهار داشت: بر اساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز (دوشنبه) در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد.

وی افزود: میانگین ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون به میزان 156 بیانگر قرارگیری کیفیت هوای امروز پایتخت‌نشینان در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه آلودگی هوای امروز به دلیل وارونگی دما ( اینورژن ) بوده است، گفت: ایستگاه سنجش آلودگی هوای فرمانداری شهرری در منطقه 20 با میانگین شاخص کیفی 200، شهرری در منطقه 20 با شاخص 182، تربیت مدرس در منطقه 6 و پارک شکوفه در منطقه 14 با میانگین شاخص 177، شهرداری منطقه 4 با شاخص 173، شهرداری منطقه 21 با میانگین شاخص 169، سوهانک در منطقه یک ، دانشگاه تهران در منطقه 6 و شریف در منطقه 2 با میانگین شاخص کیفی 167، پارک رازی در منطقه 11 با شاخص 161، شهرداری منطقه 15 با شاخص 160، پاسداران در منطقه 3 با شاخص 159، پارک سلامت در منطقه 17 با شاخص 155، پیروزی در منطقه 13 با شاخص 154، میدان امام خمینی در منطقه 12، دانشگاه علم و صنعت در منطقه 4 و ستاد بحران در منطقه 7 با میانگین شاخص 153؛ ناسالم‌ترین مناطق امروز پایتخت برای تمامی افراد جامعه هستند.

رستگاری در پایان تأکید کرد: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، ریوی و تنفسی از حضور، تردد، انجام فعالیت‌های بدنی در فضای آزاد خودداری کنند، البته این توصیه مشمول سایر شهروندان نیز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
ورودی های تهران عوارض دویست هزار تومانی بزارید همی چیز حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
واردات خودرو ازاد کنید تا خیلی از مشکلات کشور حل بشه از جمله الودگی هوا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
فکری به حال چند ده هزار اتوبوس مینی بوس های دیزیلی با قدمت بالای چند دهه که عموما به عنوان سرویس در سطح شهر تهران تردد دارندبکنید
Saudi Arabia
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
هر روز بدتر از دیروز!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
مديريت شهري توضيح دهد، چرا به جاي تكميل سريع مترو و اصلاح و تغيير اتوبوس‌هاي دودزا و موتورهاي آلوده‌کننده هوا و... بودجه شهر صرف امور ديگر شده و چرا معادن شن و ماسه از حالت تعطيلي درآمده‌اند و احتمالا ده‌ها مورد ديگر نيز مي‌توان به اين سياهه افزود.
Saudi Arabia
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
مدیریت شهری نیاز به همکاری مردم داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
چرا مسئولین یکبار برای همیشه تصمیم به استفاده از خودرو های هیبریدی در کلان شهر ها نمیگیرند یه جای هزینه های میلیاردی برای سوخت یا تولید خودرو با استاندارد یورو فلان یکبار برای همیشه تردد خودرو های بنزینی و دیزل ممنوع شود و در کلان شهرها فقط مجوز تردد خودرو های هیبریدی باشد
-
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
چرا تهران تهران می کنید شهرهای دیگری هم وجود دارد ایران فقط تهران نیست.
Canada
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
تهران تهران تهران
آخرین اخبار