یک شرکت بین‌المللی در سیستان و بلوچستان بدلیل قاچاق سوخت محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: یک شرکت ترانزیت بین‌المللی فعال در منطقه سیستان در پی قاچاق سوخت از نوع گازوئیل به پرداخت ۸۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

سیدمرتضی مدنی فدکی افزود از تخلف یک شرکت بین‌المللی در منطقه سیستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام گمرک پرونده‌ای در زمینه شروع به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل و اتلاف آن به میزان 14099 لیتر برای یک شرکت ترانزیت بین‌المللی  فعال در منطقه سیستان در شمال استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: خودروی تانکر متعلق به شرکت حامل بار روغن پایه تصفیه بوده که در کنار آن اقدام به قاچاق سوخت نیز نموده بود و با هوشیاری مأمورین در اقدام خود ناموفق بود.

وی بیان کرد: پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل ارجاع که در اقدام اولیه اتهامات به  وکیل پرونده تفهیم شد.

مدنی فدکی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به اظهارات نماینده حقوقی گمرک، اقرارهای وکیل مدافع پرونده و همچنین سایر اوراق و محتویات موجود تخلف را محرز دانسته و شرکت حمل و نقل بین‌المللی را به پرداخت 862 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار