نشست هماهنگی هفته کتاب و کتاب خوانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فعالان فرهنگی و کتاب فروشان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:نشست هماهنگی هفته کتاب و کتاب خوانی با حضور  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فعالان فرهنگی و کتاب فروشان استان برگزار شد.

غیاثی افزود: این نشست با هدف معرفی طرح پاییزه و طرح کتاب گردی به کتاب فروشان استان و بررسی مشکلات کتاب فروشی مثل تبلیغات ، اطلاع رسانی ، عوارض و بعضی از موارد قانونی برگزار شده است.

وی در هفته کتاب و کتاب خوانی از افتتاح نمایشگاه های متعدد در استان و هم چنین نیز تجلیل از خادمان نشر و افتتاح باشگاه کتاب خوانی برای اولین بار در استان خبر داد.

غیاثی یادآورشد: از دیگر برنامه های این هفته، کتاب گردی در کتابفروشی های استان است که  با حضور جوانان، دانشجویان و علاقه مندان به کتاب برگزار خواهد شد.

وی گفت : طرح پاییزه کتاب از 24 ابان ماه اغاز  و تا 24 اذرماه ادامه خواهد داشت و دوست داران یار مهربان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با بیست درصد تخفیف خریداری کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.