نتانیاهو ادعا کرد: خودداری فلسطینی‌ها از پذیرش اسرائیل مانع اصلی برقراری صلح است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خودداری فلسطینی ها از پذیرش موجودیت رژیم صهیونیستی را عامل اصلی شکست طرح های سازش در فلسطین خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در بیست و یکمین سالروز ترور «اسحاق رابین» نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس ادعا کرد فلسطینی ها از پذیرش موجودیت اسرائیل خودداری می کنند و این موضوع باعث عدم برقراری صلح در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد اسلامگرایی افراطی در زمان اسحاق رابین مشکل روز زمان آن دوره بود و حتی امروز بدتر نیز شده است.

نتانیاهو در سخنرانی سخیف خود ادعا کرد: ایران هم آن موقع و هم حال، رهبر معضل اسلامگرایی افراطی بوده است.

وی به سخنان رابین در سال 1994 و هنگام دیدار «بیل کلینتون» رئیس جمهور وقت آمریکا از فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: رابین به کلینتون اظهار داشته بود، ایران نه تنها تهدید علیه اسرائیل بلکه تهدید علیه آمریکا نیز است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود مدعی شد تهدید، ترور و افراط گرایی اسلامی حتی امروزه گسترده ‌تر شده زیرا گروه‌هایی چون حزب الله و حماس با حمایت ایران، هزاران راکت به سوی اسرائیل نشانه گرفته ‌اند که البته داعش نیز به آن‌ها اضافه شده است.

گفتنی است از اوایل دهه نود میلادی، تاکنون دهها طرح سازش برای به تسلیم واداشتن فلسطینی ها از سوی اسرائیل،‌غرب و ارتجاع عربی ارائه شده که هربار با هوشیاری ملت فلسطین این طرح ها با شکست روبرو شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
برو به جهنم.به گفته رهبر ایشالا تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد
آخرین اخبار