رئیس پلیس راهور شهرستان قلعه گنج از تشدید برخورد قانونی با رانندگانی که تخلفات ساکن مانند پارک دوبل انجام می دهند خبرداد.

تشدید برخورد قانونی با متخلفین قلعه گنجیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس جهانشاهی رئیس پلیس راهور شهرستان قلعه گنج  از تشدید برخورد قانونی با رانندگانی که تخلفات ساکن ، مخصوصا پارک دوبل وپارک در ورودی میادین  انجام می دهند خبرداد.

جهانشاهی گفت: در راستای اجرای قوانین راهنمائی و رانندگی  و روان سازی ترافیک با تخلفات ساکن از جمله پارک در محل ایستادن ممنوع، پارک در محل توقف ممنوع، پارک در حریم تقاطع ها و میادین، توقف دوبله  با متخلفان  برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان این که پلیس با نگرش به این نکته که آیین نامه راهنمایی و رانندگی توقف دوبله و پارک در حریم میادین وتقاطع ها را اکیداً ممنوع اعلام کرده است افزود:  پلیس راهور قلعه گنج بدون کوچکترین اغماض و حتی در صورت حضور راننده یا سرنشین در خودرویی که به صورت دوبل  ویا در 15متری قبل و بعد از میادین وتقاطع ها توقف کرده است فورا نسبت به اعمال قانون اقدام می کند.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: باخود رعایتی شهروندان قلعه گنجی و عدم ارتکاب تخلفات رانندگی می‌توان در کنار جلوگیری از فرسایشی شدن برخوردهای قانونی پلیس راهور، آرامش و نشاط را تداوم بخشید.

رئیس پلیس راهور شهرستان قلعه گنج در پایان از مردم خواست :با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضمن احترام به حقوق سایر شهروندان،همکاری لازم با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی  را داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار