رییس دانشگاه خوارزمی گفت: این دانشگاه در صدد آن است که با همکاری برخی دانشگاه‌های آمریکایی زمینه‌های علمی و آموزشی خود را تقویت کند.

محمد علی سبحان الهی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه این دانشگاه در مسیر رشد قرار گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک به وضعیت های مطلوب‌تری در این زمینه برسد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی  10 سال آینده این دانشگاه جزو دانشگاه های برتر کشور قرار می گیرد و البته با توجه به فعالیت هایی که شروع شده طی یک سال آینده این دانشگاه در ردیف دانشگاه های برتر و نخست کشور قرار می گیرد.

رییس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: این دانشگاه جز اولین دانشگاهی است که روابط بین الملل داشته و از اساتید کشورهای مختلف مانند فرانسه و انگلستان استفاده کرده است.

سبحان الهی گفت: بر همین اساس این دانشگاه در صدد آن است که با کشور آمریکا در خصوص زمینه های علمی و آموزشی گذشته خود را احیاء کند.

رییس دانشگاه خوارزمی یاداور شد: با راه اندازی  این خانه و دانشگاه ما می توانیم از امکانات مردمی استفاده کنیم و همچنین ارتباطی بین دانشگاه و اولیا ء دانشجویان برقرار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار