هم زمان با هفته کتاب و بزگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد از کتاب نوعروس رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این کتاب به زندگی  شهیده شاخص سال ۹۵ رقیه رضایی لایه از مفاخر ایثار و شهادت استان قزوین پرداخته است.

رونمایی از کتاب نوعروس

این کتاب را زینت السادات موسوی و مریم طحان  به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به رشته تحریر در آورده اند .به گفته ی زینت السادات موسوی نویسنده کتاب نوعروس  ، این کتاب برگرفته از  تاریخ شفاهی خانواده ، دوستان ، همکاران  و آشنایان  این شهیده معلم است  که سعی شده وقایع تاریخی و عناصر داستان ترکیب و در ۱۰ فصل به رشته تحریر درآید.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی استان در این  آیین رونمایی کتاب نو عروس و بزرگداشت  فتح  عملیات سوسنگرد گفت:  تدبیر و همکاری نهاده های مردمی و نیروهای نظامی باعث پیروزی عملیات فتح سوسنگرد شد.

 طاهرخانی با اشاره به بخشی از زندگی نامه  معلم  شهیده رقیه رضایی لایه  افزود : زندگی این بانوی شهیده  در وقف انقلاب و ترویج دین اسلام سپری شده است.

و یدر ادامه از برگزاری کنگره بزرگ شهیده رضایی در اسفند ماه خبر داد .

 اشدری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین هم  ازشبیخون فرهنگی بعنوان بزرگترین جنگ امروز دشمن به خانواده ها نام برد و افزود : ما باید با تربیت درست فرزندان در دفاع از اسلام و انقلاب کوشا باشیم.

شهیده رضایی سال ۱۳۶۶توسط عوامل رژیم سعودی در مراسم برائت از مشرکین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار