«مرا به خاطر تو» نمایش عروسکی است، که در اهواز روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جدیدترین نمایش ساخته شده در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز به روی صحنه می‌رود.

«مرا به خاطر تو» دومین نمایش تولید شده مرکز تولید تئاتر کانون خوزستان از 23 آبان ماه به مناسبت ایام اربعین حسینی در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز واقع در پیچ استادیوم، جنب پارک شهر برای دانش آموزان مدارس و عموم مردم اجرا خواهد شد.

زهرا شوشتری مسئول مرکز تولید و تئاتر کانون استان خوزستان، نویسنده، کارگردان و طراح عروسک این نمایش پیرامون تئاتر عروسکی «مرا به خاطر تو» توضیح داد: این نمایش گوشه‌ای از زندگی حضرت قاسم پسر امام حسین علیه‌السلام را روایت می‌کند و در آن زهره رضازاده، سرور رضایی، مریم علیدادی و مهشاد حسینی عروسک‌گردانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که زهره رضازاده، مهدی گل پری و زهرا شوشتری صداپیشگان این نمایش هستند افزود: تنظیم و ضبط صدای این نمایش را بهرام دهکردی انجام داده و زهره رضازاده در طراحی و ساخت عروسک‌های «مرا به خاطر تو» حضور داشته است.

نمایش عروسکی «مرا به خاطر تو» از 23 آبان الی 4 آذرماه 1395 همه‌روزه در ساعت‌های 9، 10 و 11 صبح ویژه‌ی مدارس و 14، 16 و 18 ویژه‌ی خانواده‌ها در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی جهت دیدن این نمایش با شماره تلفن 09384984300 که از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اعلام شده است تماس بگیرند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.