فرماندار خلخال از راه اندازی پنج واحد بزرگ صنعتی و اشتغال زا با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی در بازدید از واحدهای صنعتی در حال احداث جدید در شهرک صنعتی خلخال افزود: این واحدها شامل کارخانه تولید پروفیل یو پی وی سی، فرآورده های سنگی ، کارخانه قند ، تولید لوازم ورزشی و تولید فرآورده های لبنی است.

وی از سرمایه گذار کارخانه تولید پروفیل یوی پی وی سی خلخال به عنوان بهترین سرمایه گذار بخش خصوصی این شهرستان یاد کرد و گفت: سرمایه گذار این واحد صنعتی پیش از این نیز با راه اندازی کارخانه تولید فوم زمینه اشتغال دهها نفر از بیکاران را فراهم کرده است.

بابایی تشریح کرد: برای ساخت سوله ها، ساختمان اداری و خرید ماشین آلات از یک کشور خارجی کارخانه تولید پروفیل یو پی وی سی در شهرک صنعتی خلخال بیش از 55 میلیارد ریال هزینه شده و این واحد صنعتی بزرگ دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه دولت از تولید کنندگان داخلی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: بانک های باید همسو با اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت حرکت کرده و از بهانه تراشی در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.