پس از انجام چهار مرحله، رقابت‌های قهرمانی دارت خوزستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان ، اظهار کرد:‌ این مسابقات که انتخابی تیم استان هم بود، در بخش بانوان 20 آبان‌ماه به میزبانی اهواز و در بخش آقایان 21 آبان ماه در شوشتر برگزار شد.

مسعود منصورزاده،گفت: ‌در هفته چهارم بخش بانوان، ‌مهین مکوندی و فرشته کاشی‌ساز هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و سارا خدادادی‌کریموند از امیدیه و زهرا عظیمی از اهواز به صورت مشترک سوم شدند. در مجموع این مسابقات نیز خدادادی‌کریموند به قهرمانی رسید، فرشته کاشی‌ساز نایب قهرمان شد و مکوندی و عظیمی به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان افزود:‌ در هفته چهارم بخش آقایان نیز فاضل حیات از ماهشهر در مکان اول ایستاد، بهزاد جهانگیری از شوشتر دوم شد و غلامرضا جمالی از امیدیه و ابراهیم قنبری از شوشتر به صورت مشترک سوم شدند. در مجموع نیز حیات عنوان قهرمانی را به دست آورد، قنبری در جایگاه دوم قرار گرفت و جمالی و جهانگیری مشترکا سوم شدند.

 وی گفت: ‌مسابقات نسبت به سال گذشته در سطح خیلی بهتری برگزار شد و در بخش آقایان، ورزشکاران شهرستان‌های شوشتر و ماهشهر و در بخش بانوان دارت‌بازان اهوازی، پدیده مسابقات بودند.

منصورزاده بیان کرد: ‌از هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان، هشت نفر برتر به اردوی تیم استان دعوت می‌شوند که از این اردو نیز چهار نفر برتر از هر دو بخش، راهی مسابقات کشوری پیش رو خواهند شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.