هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با 5 دیدار پیگیری می شود که از مهم ترین این دیدارها،رقابت بین شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد است.

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در 5 نقطه کشوربه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال فردا با 5 دیدار در تهران،گرگان،شیراز،کاشان و ماهشهر پیگیری می شود و تیم ها ساعت 16 به مصاف حریفان خود می روند.

تیم پتروشیمی بندرامام در خانه خود میزبان تبریزی ها است و برای چهارمین برد خود به میدان می رود.
شاگردان شاهین طبع بدون رقیب در صدر جدول قرار دارند.تیم شهرداری اراک مهمان شیرازی ها است تا با شکست میزبان خود، سومین پیروزی را بدست آورد.
شاگردان کسایی پور در هفته سوم موفق شدند تیم صدرنشین جدول را شکست دهند و در جایگاه دوم قرار بگیرند.

تیم دانشگاه آزاد، فردا در کاشان به دیدار شهرداری کاشان می رود.شاگردان کوهیان در هفته گذشته تیم شیمیدر تهران را با اختلاف 18 امتیاز در هم کوبید.تیم شهرداری کاشان نیز در هفته سوم موفق شد با اختلاف 2 امتیاز تیم آ.اس شیراز را شکست دهد و 5 امتیازی شود.

شیمیدر تهران با هدایت مصطفی هاشمی میزبان نفت آبادان است،نفت آبادان در هفته سوم برابر شهرداری اراک شکست خورد و از صدر جدول سقوط کرد و تیم شهرداری گرگان در خانه خود میزبان نیروی زمینی خواهد بود.

گفتنی است تیم شهرداری گرگان در هفته پیش با اختلاف 40 امتیاز برابر شهرداری تبریز شکست خورد و جز تیم های قعرنشین جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار