//////////استاندار سمنان گفت: ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی بر عهده استاندار و در شهرستان‌ها این مسئولیت بر عهده فرمانداران است.

محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان متبوع خود اظهار داشت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، 4 کارگروه در سطح استان تشکیل شد که معاونان استاندار به عنوان رؤسای کارگروه و معاونان سازمان برنامه و بودجه استان هم به عنوان دبیران کارگروه‌های استانی عهده‌دار مسئولیت شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های کشور ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده، تصریح کرد:  در سطح استان‌ها ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی برعهده استاندار و در شهرستان‌ها این مسئولیت بر عهده فرمانداران است.

استاندار سمنان گفت: اخیرا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دو تن از فرمانداران شهرستان چالش‌های مورد نظر را مشخص و راهکارهای برون رفت از آن را بیان کردند. بدیهی است نمی‌توان برای همه شهرستان‌ها نسخه‌ای جداگانه درنظر گرفت لذا از آنجایی که هر شهرستان مشکلات خاص خود را دارد ستاد اقتصاد مقاومتی نظرات و پیشنهادات را جمع‌آوری می‌کند تا از توانمندی‌های مدیران استانی برای رفع آن بهره‌مند شوند.
 
خباز ادامه داد: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات مربوط به شهرستان‌ها مطرح و در همان جلسه به آنها رسیدگی شد بنابراین از آنجایی که این ستاد در شهرستان‌ها واقع شده طبیعتا اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار