کشف جسد مثله شده یک صهیونیست و بازداشت یک صهیونیست دیگر در تایلند

پلیس تایلند یک صهیونیست را در این کشور به اتهام قتل یک صهیونیست دیگر و تکه تکه کردن جسد وی، بازداشت کرد.

کشف جسد مثله شده یک صهیونیست و بازداشت یک صهیونیست دیگر در تایلندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس تایلند یکشنبه اعلام کرد یک صهیونیست در این کشور به اتهام قتل یک صهیونیست دیگر، که جسد مثله شده‌اش در خانه او پیدا شد، بازداشت شده است.

بازرسان توضیح دادند سفارت رژیم صهیونیستی و یکی از افراد نزدیک به قربانی، هفته گذشته از آنها خواسته بودند درباره ناپدید شدن این فرد تحقیق کنند.

یکی از مسئولان اداره مبارزه با جرم و جنایت پلیس تایلند اعلام کرد تحقیقات مأموران پلیس را به طرف یک صهیونیست که در نونتابوری در شمال بانکوک زندگی می کنند، هدایت کرد.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: «یکی از عللی که پلیس موفق شد او را پیدا کند، تلاش برای استفاده از کارت شناسایی فرد ناپدید شده بود.»

این منبع افزود: «مأموران پلیس خانه فرد مظنون را بازرسی کردند و جسد اسرائیلی ناپدید شده را در حالی که تکه تکه شده و در سه کیسه پلاستیکی قرار داده شده بود، یافتند.»

به گفته پلیس، مظنون به قتل اعتراف کرده است. کریسانا پاتاناچاروئن، سخنگوی پلیس تایلند، مقتول را الیاهو کوهن، 62 ساله و مأمور سابق پلیس رژیم صهیونستی معرفی کرده است.

مظنون نیز سیمون بتون نام دارد و 52 ساله است.

ماه سپتامبر نیز جسد مثله شده‌ای در یک یخچال در آپارتمانی در بانکوک پیدا شد. سه خارجی که در این ساختمان زندگی می کردند بازداشت شدند، اما آنها گذرنامه انگلیسی یا آمریکایی جعلی یا بی اعتبار داشتند.

بازرسان تاکنون هنوز موفق نشده‌اند آن‌ها را شناسایی کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار